به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از شرکت مخابرات ایران، مجید صدری با تشریح لزوم استفاده مشترکان از درگاه های غیرحضوری شرکت مخابرات به منظور کاهش احتمال ابتلا به ویروس کرونا اظهار داشت: درگاه های ارائه خدمات غیر حضوری مخابرات ، نقشی مهم در عدم انتشار بیماری در سطح جامعه ایفا می کنند و مشترکان لازم است با استفاده از این درگاه ها، نقش و مسئولیت اجتماعی خود را در عدم شیوع این بیماری ایفا کرده و حتی الامکان از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی خودداری کنند.
وی افزود: مخابرات با توسعه درگاه های غیر حضوری و ارتباط با مشتریان از جمله مخابرات من، سامانه ۲۰۰۰ و کددستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع با ارائه تمام خدمات ممکن، از تردد های غیر ضروری شهروندان و مشتریان به منظور دریافت خدمات، پیشگیری کرده و نقشی مهم در عدم انتشار بیماری کرونا در سطح جامعه ایفا می کند.
صدری گفت: هم اکنون در تمام مراحل دریافت خدمات مخابراتی از جمله تلفن ثابت ، دیتا و ... نیاز مشتریان به مراجعه حضوری به شدت کاهش یافته است که می تواند نقش مهمی در کاهش تردد و ابتلا به ویروس کرونا داشته باشد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اهمیت پرداختهای غیرحضوری در کاهش تردد و آلایندگی محیط زیست و همچنین سرعت در پرداخت و تحقق ارتباطی فراگیر اعلام کرد: در چنین موارد بحرانی همانند انتشار بیماری ویروسی کرونا، با استقبال گسترده مشتریان از این پرداختها، سلامت جامعه و مشتریان تضمین شده و احتمال ابتلا به بیماری کاهش می یابد.