به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، سید سعید راد با تاکید بر اینکه «کیفیت مطلوب»، «قیمت مناسب» و «مشتریمداری» سه اصل اساسی در ارائه خدمات به شهروندان است، اظهار کرد: نظارت بر عملکرد میادین میوه و تره بار در همه بخشها و حوزهها و از ابعاد و زوایای مختلف صورت میگیرد و همچنان که با تخلفات احتمالی بدون هرگونه اغماضی در چارچوب قانون و به شدت برخورد میشود، مراکزی که بهترین عملکرد را داشته باشند و بالاترین رضایتمندی شهروندان را کسب کنند، مورد تقدیر و تشویق قرار میگیرند.
وی با اشاره به اینکه اعتماد شهروندان به سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، بزرگترین سرمایه این سازمان است، بر لزوم توجه بیشتر به رعایت حقوق شهروندان و تکریم مراجعهکنندگان به میادین میوه و تره بار در روزهای پایانی سال، تأکید کرد.
راد تصریح کرد: بر اساس محاسبات و آمارهای موجود، در مناسبتهای خاص نظیر شب عید، میزان خرید در میادین میوه و تره بار به یک و نیم میلیون نوبت میرسد و در این شرایط که میادین با ازدیاد مراجعهکنندگان و افزایش انتظارات رو به رو هستند، انتظار میرود کارگران، غرفهداران و بهرهبرداران با سعه صدر بیشتری با مردم برخورد کنند.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار با بیان اینکه خوشبختانه مشکلی در تأمین محصولات مورد نیاز شهروندان در میادین و بازارهای میوه و تره بار وجود ندارد، تصریح کرد: شهروندان انتظار دارند که محصولات با کیفیت مطلوب در اختیار آنان قرار بگیرد که این موضوع در ایام عید از حساسیت بالاتری برخوردار میشود و واحدهای نظارتی سازمان با جدیت و دقت بیشتری این مسئله را کنترل خواهند کرد.
وی با تأکید بر لزوم رعایت نکات و موارد بهداشتی در راستای تأمین سلامت شهروندان به عنوان مهمترین اولویت این سازمان، خاطرنشان کرد: به شهروندان اطمینان میدهیم که کارشناسان بهداشت و تغذیه سازمان بر عملکرد میادین میوه و تره بار و محصولاتی که در این مراکز عرضه میشود، نظارت مستمر و مستقیم دارند و مسائل مربوط به امنیت غذایی و سلامت شهروندان را به هیچ وجه قابل معامله نمیدانیم.
انتهای پیام/