سید‌نظام موسوی: هر دقیقه از جلسات علنی و غیرعلنی مجلس یازدهم را باید برای رفع مشکلات کشور مغتنم شمرد

سید نظام الدین موسوی گزینه مشترک لیست شورای ائتلاف انقلاب اسلامی و جبهه پایداری در لیست انتخابات تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ‌پایگاه خبری خبرآنی با بیان اینکه، مطالبه و اراده مردم در انتخابات آتی، تشکیل مجلسی کارآمد، متخصص و انقلابی است، گفت: امروز مردم با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که رفع این مشکلات مطالبه جدی و اساسی مردم از مجلس یازدهم است.


وی با بیان اینکه، مجلس انقلابی و کارآمد با نمایندگان متعهد و متخصص می تواند تشکیل شود، گفت: بهبود وضعت کسب وکار، مفاسد اقتصادی، کنترل تورم، اصلاح نظام بانکی و نظام بودجه ریزی، نابسامانی ها در مناطق آزاد، بهبود وضعیت صادرات، تقویت تولید و اقتصاد ملی و ارتفای جایگاه مجلس شورای اسلامی از جمله مواردی است که باید به عنوان یک اصل در مجلس یازدهم مورد توجه باشد؛ دیگر زمانی برای فرصت سوزی باقی نمانده است و مردم انتظار دارند که مجلس یازدهم هر دقیقه و ثانیه از جلسه علنی یا غیرعلنی مجلس را مغتنم بشمارد.
 

موسوی همچنین با بیان اینکه، کمیسیون های تخصصی مجلس باید واقعا تخصصی شوند، گفت: متاسفانه در مجلس فعلی شاهدیم که برخی در کمیسیون و کمیته های حضور داشته اند که تخصص و تخصیلات مرتبط با آن حوزه را ندارند و نتیجه چنین جلسات چنین کمیسیون های در بررسی طرح ها و لوایح غیرواقعی و غیرعلمی می شود؛ مسئله مجلس یازدهم، سیاسی نیست مسئله اصلی اقتصادی و معیشتی است و همه باید به این اصل احترام گذاشته و برای تقویت اقتصاد ملی و رفع مشکلات معیشتی مردم بسیج شوند.

وی، نظارت بر اجرای کامل قانون «ارتقای سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد» را از مهمترین مطالبه های مردم از مجلس یازدهم دانست و گفت: اینکه بعد از پایان یک دوره چهارساله، 90 نماینده مجلس رد صلاحیت شوند نشانه خوبی برای یک مجلس نیست؛ امیدواریم مجلس آینده با حضور نمایندگان انقلابی، متعهد، کارآمد و متخصص تشکیل شود.


موسوی در پایان گفت: بی تدبیری های مدیریتی دولت فعلی یکی از بزرگترین مسائلی است که مجلس آینده با آن مواجه است. متاسفانه دولت فعلی ناکارآمدی ها و بی‌تدبیری‌های مدیریتی زیادی داشته است که ان‌شاالله مجلس آینده این دولت را به حرکت و خدمت وادار خواهد کرد و شرایط اقتصادی و مدیریتی با نظارت مجلس بهبود خواهد یافت.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.