شرکت کنندگان و عوامل دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران چه گفتند؟

شادی هاشمی خطاب به تحریم کنندگان جشنواره: کسانی که نیامدند اتفاقات خوبی را از دست دادند.


گزارش­های اختصاصی خبرآنی از دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران حاکی از رضایت اکثر شرکت کنندگان و غرفه­ داران حاضر در رویداد نسبت به نظم و نحوه برگزاری رویداد و همچنین سطح مطالب علمی ارائه شده در پلن­های جشنواره می­باشد. صمیمیت بین اعضا، ایجاد فضایی برای هم­ افزایی، نظم و ترتیب در برگزاری و کادر و عوامل پاسخگو از عوامل مثبتی بود که به آن اشاره شد و کمبود وسایل گرمایشی برای برخی از غرفه­ داران تنها مورد منفی گزارش شده در این جشنواره بود.


همچنین اکثریت قریب به اتفاق شرکت کنندگان و غرفه داران حاضر در رویداد از دو چهره به عنوان بهترین فرد در کادر اجرایی نام بردند: شایان شلیله و شادی هاشمی.


در همین راستا خبرنگار ما موفق شد دقایقی با یکی از این افراد گفت و گو داشته باشد. خانم هاشمی علی­رغم خستگی فراوان ناشی از دو روز برگزاری این رویداد ملی، با روی باز حاضر به مصاحبه با خبرگزاری خبرآنی شدند.


ایشان هدف از برگزاری جشنواره را حمایت از ایده­های بکر و کسب و کارهای به روز عنوان کردند و از تمامی افرادی که با وجود مشکلات در جشنواره شرکت کردند و باعث ایجاد فضای سینرژیک شدند تقدیر به عمل آوردند.


خانم هاشمی به خبرنگار خبرآنی گفتند از قول من بنویسسید: آنهایی که جشنواره را تحریم کردند خودشان ضرر کردند، هرکس نیامد از دست داد.


همچنین آقای عرشیا زارع مدیر پروژه این رویداد طی تماسی که پایگاه خبری خبرآنی با ایشان داشت عنوان کردند برگزاری این جشنواره یک تجربه جالب برای من بود و قطعا این رویداد نسبت به یازده دوره قبلی باکیفیت­تر برگزار شد.


همچنین ایشان در رابطه با شایعات مطرح شده پیرامون تیم اجرایی جشنواره گفتند: هر چند قصد ندارند با پرداختن به شایعه­ ها به بزرگ شدنشان کمک کنند اما ذکر این نکته ضروری است که کسی به قطار ایستاده سنگ­پرانی نمی­کند و هجمه ­های وارده نشان از پویایی ما دارد.


پدرام جهان فتحی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.