ادامه کناره گیری از کنگره جهانی موبایل/اینتل و ویوو شرکت نمی کنند

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از  دیلی میل، اینتل آخرین شرکت بزرگ فناوری است که در پی شیوع ویروس کرونا از شرکت در کنگره جهانی موبایل خودداری می کند.

این شرکت تراشه سازی در بیانیه ای اعلام کرد: ایمنی و سلامت کارمندان و شرکا یکی از اولویت های ما است و به همین دلیل ما از شرکت در کنگره جهانی موبایل در سال جاری خودداری می کنیم.

این خبر در حالی منتشر می شود که شرکت چینی «ویوو» نیز اعلام کرد در این رویداد شرکت نمی کند. با شیوع ویروس کرونا نگرانی ها برای شرکت در کنگره جهانی موبایل بیشتر شده است.

پیش از این نیز ال جی، انویدیا، اریکسون و آمازون اعلام کردند که از شرکت در کنگره جهانی موبایل خودداری می کنند. برخی شرکت ها نیز مانند سامسونگ حضور کمرنگی در این مراسم خواهند داشت.

GSMA سازمان برگزارکننده کنگره جهانی موبایل اعلام کرده بود با وجود شیوع این ویروس مرگبار، نمایشگاه مذکور همچنان برگزار می شود اما پس از آنکه بسیاری از شرکت های بزرگ از شرکت در کنگره جهانی موبایل کناره گرفته اند و آمار قربانیان ویروس کرونا افزایش یافته، سازمان برگزارکننده این مراسم مجبور شده پروتکل های ایمنی سختگیرانه ای را برای حفاظت از شرکت کنندگان اجرا کند.

برهمین اساس هیچ بازدیدکننده ای از استان هوبی (واقع در ایالت ووهان) چین اجازه شرکت در این نمایشگاه را ندارد. 

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.