به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از شرکت مخابرات ایران، سیدمجید صدری افزود: با انجام این تصمیم، ضمن افزایش رضایتمندی مشترکان از افزایش ارتباط با سامانههای تماس غیرحضوری شرکت مخابرات ایران جلوگیری شده و مراجعه حضوری مشترکان نیز به مراکز مخابراتی کاهش مییابد.
وی افزود: تمام تلاش مجموعه شرکت مخابرات ایران در بخشهای دیتا و تلفن ثابت برای مشترکان خانگی و تجاری ، تحقق حداکثر رضایتمندی است و به همین منظور در کوچکترین مسائلی که با موضوع رعایت حق الناس مشترکان و ارائه خدمات کامل مرتبط است، اهتمام ویژه توسط کارشناسان و متخصصان شرکت مخابرات ایران لحاظ میشود.
صدری تاکید کرد: درگاه های ارتباط با مشترکان شرکت مخابرات ایران فرصت مناسبی برای ثبت مشکلات و نظرات مشتریان است که انتظار داریم توسط کاربران مورد استفاده قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: افزوده شدن ترافیک از روز ۲۵ هر ماه به ترافیک قابل استفاده ماه بعد، علاوه بر مدیریت بهتر حجم و ترافیک مشترکان، در کاهش تماس مشترکان و نهادینه شدن خدمات غیرحضوری در مجموعه مخابرات، تاثیر قابل ملاحظهای ایجاد میکند.