باشگاه پرسپولیس برنامه های اقتصادی خود را تشریح کرد.
به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برخلاف برخی تصورات همکاری با اپراتور ایرانسل به عنوان یکی از اسپانسرهای باشگاه پرسپولیس ادامه دارد و لوگوی این شرکت نیز در بازی دربی و دیگر بازیها روی پیراهن(سمت راست سینه) درج خواهد شد و تبلیغ قهوه بنبانو نیز طبق توافقات با باشگاه و کارگزار برند تا پایان فصل پشت پیراهن و بالای شماره درج خواهد شد.
در این باره به اطلاع هواداران می رسانیم علاوه بر ایرانسل همکاری با دو اپراتور همراه اول و رایتل برای عضویت در سامانه ۳۰۳۰ با ارسال عدد شش یا ۶۶ برقرار شده و باشگاه طرح و برنامه های اقتصادی دیگری را هم پیگیری و اجرا خواهد کرد.
با توجه به بدهی های موجود، صرف شدن بخشی از درآمدهای فصل جاری برای گذشته و افزایش هزینه های تیم ضرورت دارد که درآمدها افزایش چشمگیری داشته باشد. در این شرایط و بحران اقتصادی افزایش درآمد کار آسانی نیست اما تمرکز باشگاه روی استفاده بهینه از برند پرسپولیس است و در همین راستا با شرکت آتیه داده پرداز با شفافیت مالی ناشی از حضور در بورس علاوه بر این توافقات در اپلیکیشن پرسپولیس خدمات و سرویس های جدیدی به هواداران داده خواهد شد که بزودی اجرایی می شود و در پی توافقات انجام شده با بانک گردشگری کارت هواداری نیز توام با خدمات دیگر عرضه خواهد شد و این بانک خصوصی اسپانسر جدید باشگاه نیز خواهد بود.
همچنین در تعامل ها با آلاشپرت و یک شرکت دیگر برای توزیع پیراهن های هواداری با قیمت مناسب و گستردگی زیاد عرضه خواهد شد ضمن اینکه برخی برنامه های اقتصادی دیگر نیز در دستور کار قرار داد که پس از توافق نهایی اعلام می شود.