استاندار شبوه امارات را به آشوب‌افکنی در یمن متهم کرد

استاندار شبوه امارات را به آشوب‌افکنی و ایجاد فتنه و اختصاص بودجه‌های کلان برای سوءاستفاده از مردم و نیاز آنها متهم کرد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از شبکه خبری عربی ۲۱، محمد صالح بن عدیو، استاندار شبوه در سلسله توییت‌هایی نوشت: بسیار مایه تاسف است که امارات آشوب در شبوه را با بودجه‌های کلان تامین می‌کند و از نیاز مردم برای تحقق طمع‌ورزی انسان‌های ضعیف‌النفس سوءاستفاده می‌کند. پول‌هایی که اگر امارات برای ارائه خدمات یا کمک به مردم هزینه می‌کرد برای آنها کافی بود.

وی تاکید کرد: امنیت شهروندان آرامش و ثبات آنها هدفی است که در برابر آن فداکاری‌ها و قربانی شدن‌ها چندان ارزشی ندارد. می‌دانیم که بدخواهان همه تلاش خود را برای ایجاد فتنه به کار خواهند بست و هدفشان این است که شبوه را تکه تکه و ضعیف و لبریز از آشوب ببینند و هر بار حیله و توطئه آنها در برابر ایستادگی شبوه که تصمیم گرفته است در مسیر امنیت و توسعه گام بردارد نقش بر آب می‌شود.

بن عدیو گفت: کاملا اطمینان داریم که هر تلاشی برای ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی در شبوه شکست خواهد خورد و پولی که برای ایجاد آشوب و فتنه انگیزی صرف می‌شود در برابر اراده، عزم و خرد مردم شبوه سودی نخواهد داشت.

امارات در قالب ائتلاف عربی در جنگ و درگیری‌های یمن مشارکت دارد که در اثر آن علاوه بر تخریب زیرساخت‌ها، هزاران یمنی کشته و زخمی شدند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.