به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، بروز اختلال در سامانه ۲۰۲۱ مخابرات منطقه تهران به عنوان سامانه پاسخگویی به شکایات مشترکان، از روز گذشته آغاز شده است.
مخابرات منطقه تهران، ارتقاء سرور را دلیل این اختلال عنوان و اعلام کرده است که این اختلال تا فردا ۵ شنبه دهم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
در این اطلاعیه آمده است: « با اجرای طرح ارتقاء سرور در سامانه پاسخگویی به شکایات مشترکان مخابرات منطقه تهران (۲۰۲۱) ، این سامانه از ساعت ۷ صبح روز سه شنبه ۸ بهمن ماه به مدت ۲۴ ساعت با اختلال همراه است؛ این اختلال شامل تمامی درگاههای ثبت شکایت از قبیل پیامک، سایت، فاکس و ایمیل می شود.»