راه اندازی سامانه یکپارچه حریم و عکسبرداری سه بعدی از حریم شهر تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، محمد فرجود در مراسم رونمایی از سامانه یک پارچه هوشمند حریم شهر تهران که بعدازظهر امروز در ساختمان شورای شهر تهران برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه مدیریت حریم محدودیت‌هایی وجود دارد که شامل تلاقی حریم با شهرهای اقماری، پراکندگی نقاط جمعیتی و عدم وجود سامانه یکپارچه مکانی جهت ثبت اطلاعات معضلات و تخلفات حریم است.

وی افزود: در ادامه راه اندازی سامانه یکپارچه هوشمند حریم شهر تهران، سامانه یکپارچه مکانی حریم نیز در دستور کار قرار دارد که در آن تحلیل پهنه‌بندی طرح راهبردی حریم، مرزبندی حریم شهرها و مناطق، ثبت تخلفات و فعال کردن پازل‌های حریم و همچنین ثبت مشخصات فعالیت‌های عمرانی در حریم صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران تصریح کرد: برای تکمیل این امر پروژه دیگری در دستور کار قرار دارد که براساس آن نقشه برداری و عکس برداری سه بعدی از حریم شهر تهران انجام خواهد شد و می‌توان براساس آن نقشه دقیقی تهیه کرد و در شهرداری کاربرد زیادی خواهد داشت.

وی همچنین گفت: سامانه جامع مدیریت و کنترل ناوگان شهرداری و سرویس‌های مرتبط با عنوان "سورنا" نیز راه‌اندازی خواهد شد که پایش و مدیریت فرآیندهای کاری هر ناوگان و ارائه سرویس‌های مورد نیاز به کسب و کارهای مختلف در آن قرار دارد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.