تسلیت مجمع خیرین کشور در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، حبیب الله بوربور در پی شهادت و آسمانی شدن سردار رشید اسلام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیامی را صادر کرد. در این پیام آمده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«إِنَّ اللهَ اشْتَرَیٰ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنفُسَهُمْ وَ أَمْوَالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللهِ فَیَقْتُلُونَ وَ یُقْتَلُونَ»

سرانجام کسی که به فرموده رهبر معظم انقلاب، بارها و بارها و بارها جان شیرینش را در معرض تهاجم دشمن قرار داده و در راه خدا، برای خدا و مخلصاً لِلّه؛ مجاهدت کرده‌ بود، به آرزوی دیرین خود رسید و همه یاران و همراهان و مجاهدان و دلباختگانش را تنها گذاشت و آسمانی شد.

مگر ممکن است سرانجام مجاهدت‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیری در راه برچیدن سلطه منحوس آمریکا و رژیم‌های وابسته او در منطقه منتهی به شهادت نشود. اما همانطور که باز رهبر انقلاب فرمودند، حالا حالاها زود بود و جمهوری اسلامی حالا حالاها با ایشان کار داشت.

سردار رشید اسلام و دلاور سرافراز تاریخ با‌چهره‌ای متبسم و لبخند بر لب به دیدار یاران شهیدش شتافت، اما راه سرنگونی دشمن قداره‌کش و آمریکای جنایتکار را کوتاه‌تر از پیش کرد.

اینجانب با محکوم کردن این اقدام ددمنشانه، شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزم مجاهدش ابومهدی مهندس را به محضر ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف و نجیب ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هم‌رزمان و دوستانش و به‌ویژه خانواده گرامی ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم و علو درجات این شهید گرانقدر و همراهانش را از درگاه خداوند منان مسألت دارم.

انتهای پیام/
 

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.