تذکر نماینده مشهد به وزیر ورزش درباره بکارگیری مدیران دو‌تابعیتی

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفرنماینده مردم مشهد و کلات درمجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، با بیان اینکه چند مدیر 2 تابعیتی در وزارت ورزش و جوانان مشغول فعالیت هستند، اظهار داشت: بنده در این باره در جلسه علنی به آقای مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان تذکر کتبی داد‌ام و تا کنون هم در این باره پاسخی از سوی وزیر دریافت نکرده‌ام.

وی با بیان اینکه بنده اسناد و مستندات دوتابعیتی بودن این مدیران را به وزیر ورزش ارائه کرده‌ام، افزود: دولت و وزیر ورزش موظف هسند تا مانع فعالیت مدیران دو تابعیتی در دستگاه‌های اجرایی شوند.

نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: انتظار ما از دستگاه قضایی این است که با توجه به اینکه در این باره به وزیر تذکر داده شده و وی آنها را راعایت نمی‌کند، حتما نسبت به این مسائل برخورد قانونی کند.

حجت‌الاسلام پژمانفر با بیان اینکه به‌کارگیری اشخاصی که زیر پرچم آمریکا رفته‌اند و قسم خورده‌اند که حافظ منافع آن کشور باشند برخلاف مناف ملی است چرا که حفظ منافع آمریکا یعنی از بین بردن منافع ایران است لذا انتظار داریم که دستگاه قضا به این مسئله ورود کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه گویا وزیر اراده‌ای برای کنار گذاشتن مدیران دو تابعیتی از این وزارتخانه ندارد، اضافه کرد: گزارش‌هایی نیز رسیده که از آشنایان خود در سمت‌های وزارتخانه استفاده کرده‌اند؛ اگر وزیر افرادی که مسائله سیاسی یا پرونده قضایی دارند را از مدیریت بخش‌های مختلف وزارتخانه کنار نگذارد، این موضوع را از طریق دیگر ابزار‌های نظارتی مجلس مانند سوال و استیضاح پیگیری می‌کنیم.

انتهای‌ پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.