تبلیغ همایش بخش خصوص از طریق نهاد دولتی!

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی؛ نشست خبری "دومین همایش و نمایشگاه ملی اقتصاد دیجیتال/ رونق تولید و سامانه پاسخگو" امروز در ساختمان نمایندگان مجلس شورای اسلامی و به دور از رویه‌های معمول برگزاری نشست‌های خبری، برگزار شد.

خبرنگاران به دلیل عدم هماهنگی‌های لازم برای ورود به مجلس با مشکلات و حواشی زیادی روبه‌رو شدند و رسانه‌های تصویری هم برای بردن دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری خود مشکلات زیادی داشتند البته علی بختیار، نماینده مردم گلپایگان و خوانسار به عنوان رئیس فراکسیون پاسخگوی مجلس این مشکلات را به حمله تروریستی چند سال پیش به مجلس ربط داد و از خبرنگاران عذرخواهی کرد.

بعد از ورود پر دردسر به دفتر نمایندگان و حضور در سالن جلسات نمایندگان مجلس، سؤال این بود که چرا امروز رویه معمول ورود به مجلس برای نشست‌های خبری طی نشد؟ آیا روابط عمومی مجلس این نشست خبری را در راستای تبلیغات یک بخش خصوصی یا نماینده‌ای خاص تشخیص داده‌ است؟

اما بیشتر خبرنگاران به اعتبار دعوت روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال به عنوان یک نهاد رسمی ذیل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست حاضر شده بودند و خبرنگاران صدا و سیما هم برای پوشش تصویری برنامه آمدند اما با گذشت زمان و آغاز نشست مشخص شد این همایش قرار است توسط بخش خصوصی برگزار شود و حضور رئیس فراکسیون پاسخگوی مجلس هم بیشتر جنبه تبلیغاتی در آستانه انتخابات مجلس را دارد!

بخش عمده این نشست با حضور خبرنگاران به ارائه اطلاعات غیرمرتبط و بیشتر تبلیغاتی گذشت که با توجه به سیاست‌های صدا و سیما در ممنوعیت تبلیغ برای نمایندگان مجلس در آستانه انتخابات امکان پوشش مراسم وجود نداشت و کم‌وکیف این برنامه با محوریت بخش خصوصی مورد اعتراض سایر خبرنگاران حاضر در نشست نیز واقع شد.

در ضمن مسئول دعوت خبرنگاران هم در خاتمه نشست مدعی شد حضورش در این برنامه ربطی به شخصیت حقوقی او در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ندارد!

انتهای پیام/

 

برچسب ها :

تبلیغ همایش دولتی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.