احداث شیرخوارگاه‌های مجهز در استان‌های مختلف در دستور کار

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، محمدرضا کارگری در آیین افتتاح رسمی شیرخوارگاه شبیر، بزرگترین و مجهزترین شیرخوارگاه کشور و خاورمیانه که صبح امروز با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور و همچنین جمعی از نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و خیرین برگزار شد اظهار کرد: در سال 1330 شخصی به نام شبیر ساختمانی را برای نگهداری و حمایت از شیرخوارگاران و نوزادان در جنوب تهران بنا کرد که تا سال‌ها نوزادان در این مرکز نگهداری شدند.

وی تصریح کرد: پس از سال‌ها خیرین کشور به جمع‌بندی رسیدند که بنای جدیدی را برای نگهداری  از نوازدان و شیرخوارها احداث کنند و بر این اساس بازدیدهایی از تعدادی از شیرخوارگاه‌ها در سایر کشورها انجام شد و در نهایت فرآیند ساخت شیرخوارگاه شبیر آغاز شد.

سخنگوی مجمع خیرین کشور ادامه داد: هم اکنون سازمان بهزیستی 4 میلیون نفر را تحت پوشش دارد که با اعتبار کمی روبروست و باید به این افراد خدمات متعددی ارائه کند و به همین منظور خیرین برای حمایت از این افراد وارد میدان شده‌اند.

کارگری افزود: امروزه برای مسئولان کشور باید آرزوی عصای موسی، قدرت سلیمان و صبر ایوب و دم مسیحا داشته باشیم تا بتوانند با استفاده از این ظرفیت‌ها از این شرایط سخت و بحران بگذرند.

وی تصریح کرد: ساختمان جدید شیرخوارگاه شبیر با تلاش مجمع خیرین کشور ساخته شده است و بنا داریم در آینده نزدیک در سایر استان‌ها نیز یک شیرخوارگاه مدرن و مجهز بسازیم که در این زمینه نیازمند همکاری و مساعدت خیرین در سازمان بهزیستی هستیم.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.