حماس: مقاومت فلسطین دلیل دستپاچگی اشغالگران و برگزاری سه دوره انتخابات است

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد: مقاومت فلسطین در نوار غزه نخستین دلیلی است که رژیم اشغالگر اسرائیل را به برگزاری سه انتخابات متوالی در طول یک سال وادار کرد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از المیادین، حسام بدران، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس سخنان بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درخصوص آتش بس طولانی‌مدت با حماس را تکذیب کرد و گفت: این سخنان دروغ محض، بهتان و بخشی از تبلیغات انتخاباتی نتانیاهو است.

وی در ادامه افزود: نتانیاهو می‌خواهد با گفتن این که راه‌حل‌هایی برای مسأله غزه وجود دارد، خود و حزبش را از فشارهایی که در معرض آن هستند، نجات بدهد.

بدران گفت: مقاومت فلسطین در نوار غزه دلیل دست‌پاچگی سیاسی اشغالگران و اجبار این رژیم برای برگزاری سه انتخابات پی در پی طی یک سال است که این امر از زمان آغاز شکل‌گیری رژیم اشغالگر برای نخستین بار است که رخ می‌دهد.

بدران درخصوص توافقات آتش‌بس در غزه، خاطرنشان کرد: اشغالگران به این گزینه متوسل شدندچرا که یقین حاصل کردند که راه حل نظامی شکست خورده است. اهرم‌های فشاری که اشغالگران را مجبور به موافقت با تفاهمات کرده، همچنان در اختیار مقاومت است.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.