به گزارش خبرنگار خبرآنی به نقل از شینهوا، شرکت آیدیسی که یک شرکت اطلاعات بازار جهان است، پیشبینی کرد با افزایش دیجیتالی شدن کسبوکارهای شرکتهای چینی تا سال ۲۰۲۳ حدود ۵۱.۳ درصد از تولید ناخالص چین به تجارت دیجیتالی مرتبط شود.
این شرکت تحقیقاتی تخمین زد که تا سال ۲۰۲۵ حدود ۸۰ درصد درخواستهای ثبت شرکتهای جدید در چین به استفاده از تکنولوژیهای هوش مصنوعی مرتبط باشد.
آیدیسی اعلام کرد مدیران ارشد فناوری اطلاعات با برنامهریزی برای توسعه نوآورانه نقش بزرگتری در شرکتها خواهند داشت. همچنین تقاضا برای متخصصانی که امنیت دیجیتال را تضمین میکنند افزایش خواهد یافت.
کیتی فوک، رییس شرکت آیدیسی گفت: چین به سرعت به سوی دیجیتالی شدن پیش میرود و شرکتها باید استراتژیهای آیندهگرایانهای را برای آماده شدن برای ایجاد تغییرات لازم به کار بگیرند.
طبق دادههای آیدیسی و یک شرکت آیتی چینی به نام اینسپور، سرمایهگذاری شرکتهای چینی برای تحول به سوی دیجیتالی شدن، امسال حدود ۵۱ درصد از کل سرمایهگذاریهای آنها در بخش فناوری اطلاعات را به خود اختصاص داد.