بایدن فیلم استهزای ترامپ را در کمپین تبلیغاتی‌اش استفاده می‌کند

تبلیغ کمپین انتخاباتی ۲۰۲۰ جو بایدن که می‌گوید "دونالد ترامپ رییس جمهوری است که جهانیان به او می‌خندند" قرار است به دنبال بازدید بسیار زیاد از فیلم استهزای ترامپ در فضای مجازی، این فیلم را از تلویزیون پخش کند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از پایگاه خبری هیل، این کلیپ نشان می‌دهد که رهبران جهان در نشست اخیر ناتو در لندن و همچنین در جریان سخنرانی سال گذشته دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل به وی می‌خندند.

هدف از انتشار این کلیپ نشان دادن جو بایدن به عنوان یک رییس جمهور "بالقوه محترم‌تر" نسبت به رییس جمهور "بی‌کفایت و خطرناک" فعلی است.

کمپین انتخاباتی بایدن پس از انتشار این فیلم در رسانه‌های اجتماعی، قصد دارد همزمان با ادامه تور انتخاباتی دموکرات‌ها در سراسر ایالت آیووا، این فیلم را در شهرهای دموین و سدارراپیدز پخش کند. ایالت آیووا میزبان نخستین رویدادهای انتخاباتی آمریکا برای انتخاب نامزد دموکرات‌ها در تاریخ سوم فوریه (۱۴ بهمن‌ماه) است.

این تبلیغ منعکس‌کننده استراتژی هیلاری کیلینتون، نامزد سابق دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکاست که در جریان کمپین انتخاباتی خود به شدت از ترامپ به خاطر سیاست خارجه خطرناک و پیامدهای ورودش به کاخ سفید انتقاد کرده بود.

این تبلیغ کمپین انتخاباتی بایدن شامل تصویری از جاستین ترودو، نخست وزیر کاناداست که در جریان نشست اخیر ناتو در کنار امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه و بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس ایستاده است و در میان گفتگوها جانسون از ماکرون می‌پرسد: چرا دیر کردید؟ ترودو با صدایی که به وضوح شنیده می‌شود، می‌گوید: دیر کرده چون ۴۰ دقیقه کنفرانس خبری داشت.بله، بله، بله ۴۰ دقیقه! این سخنان او به جلسه طولانی و بدون برنامه پرسش و پاسخ ترامپ با خبرنگاران اشاره دارد.

این فیلم تصویری از جاستین ترودو را منتشر می‌کند که به آنها می‌گوید: "دیدید که چه‌طور فک تیمش( ترامپ) پایین افتاد؟"

بایدن در این تبلیغ می‌گوید: به نظرم جهان، ترامپ را رهبری "ریاکار، ناآگاه، فاسد، بی‌کفایت و ناتوان" می‌بیند. اگر ما یک دوره چهار ساله دیگر به ترامپ دهیم با مشکلاتی مواجه خواهیم شد که دیگر قادر نخواهیم بود جایگاه آمریکا در جهان را احیا و اتحاد کشورمان را حفظ کنیم.

این فیلم تا امروز (چهارشنبه) بیش از ۱۲ میلیون بار در توییتر، بیش از ۶۵۰ هزار بار در اینستاگرام، بیش از ۶۰۰ هزار بار در فیس‌بوک و بیش از ۲۰۰ هزار بار در یوتیوپ دیده شده است.

کمپین تلویزیونی بخشی از یک کمپین تبلیغاتی چهار میلیون دلاری است که تیم بایدن در ماه نوامبر آن را آغاز کرد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.