اردکانیان: در منطقه‌ای هستیم که بیشترین تنوع آبی را داریم

به گزارش حوزه دولت ‌پایگاه خبری خبرآنی، رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران، طی سخنانی درباره نشست شورای حکام مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری اظهار داشت: نمایندگان 15 کشور منطقه و 9 سازمان منطقه‌ای و بین‌المللی در نشست شورای حکام مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری حضور می‌یابند. رئیس این شورا طبق اساسنامه، وزیر نیرو است و نشست آن به‌طور سالی یک بار برگزار می‌شود. البته این شورا مدتی غیرفعال بوده ولی خوشبختانه در دوره سوم فعالیت این مرکز با استقبال خوب کشورهای منطقه و حتی برخی کشورهای اروپایی روبرو شده است.

وی افزود: در منطقه‌ای هستیم که بیشترین تنوع آبی را داریم و پیش بینی می‌کنم تعدادی از پیشنهادات که شامل انتقال دانش و همکاری‌های منطقه‌ای در حوزه آب است به تصویب شورا برسد و مصوبات این شورا فردا بعدازظهر اطلاع‌رسانی خواهد شد. معاون وزیر نیرو ترکیه نیز برای اولین‌بار در این دوره در نشست شورا حضور دارد.

وزیر نیرو ادامه داد: شرکت‌کنندگان از کشورهای آذربایجان، عراق، عمان، قرقیزستان، تاجیکستان، سوریه، هند و همچنین برخی سازمان‌های فعال در حوزه آب مستقر در سوئیس و آلمان می‌باشند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.