قدرت نمایی سایبرتراک در برابر وانت فورد را تماشا کنید

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از دیلی میل، هفته گذشته در رونمایی از خودروی سایبرتراک،  هنگامیکه شیشه های خودرو در اثر برخورد گلوله فلزی خرد شد، الون ماسک  شگفت زده شد.

با وجود این گاف هنگام رونمایی، او اعلام کرد درتسلا ۲۰۰ هزار سفارش ساخت وانت برقی سایبر تراک ثبت شده است. درهمین راستا مدیر ارشد اجرایی تسلا ویدئویی را منتشر کرده که در آن سایبرتراک و یک وانت F-۱۵۰  فورد را در مسیری به دنبال خود یدک می کشد. در این ویدئو سایبرتراک و وانتF-150  از پشت  به یکدیگر متصل شده اند. موتور هر دو خودرو روشن می شود و هرکدام از آنها سعی می کنند در جهت مخالف حرکت کنند، اما سایبرتراک  به سرعت بر وانت فورد غلبه می کند و آن را در مسیر سربالایی به دنبال خود می کشد. 

مدل سایبرتراکی که در این ویدئو استفاده شده دارای ۲ موتور و تنظیمات ۴ چرخ متحرک است.

جالب آنکه وزن خودروی سایبرتراک حدود هزار تا ۱۵۰۰ پوند است اما وزن وانتF-۱۵۰ حدود ۶۱۰۰تا ۷۰۵۰پوند است. با توجه به وزن خودروها، این ویدئو نشان از قدرت سایبرتراک دارد. همچنین وانت سایبرتراک از جنس آلیاژ فولادی ساخته شده که در موشک استارشیپ( متعلق به اسپیس ایکس) به کار می رود. این خودروی برقی می تواند در ۳ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برساعت برساند.

این در حالی است که پس از گاف شکسته شدن شیشه وانت در مراسم رونمایی، ارزش سهام تسلا ۶.۱ درصد در بورس کاهش یافت. اما با توجه به ادعاهای ماسک به نظر می رسد مردم همچنان علاقمند به خرید این وانت برقی هستند.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.