سردار سلیمانی: نسخه مردمی ایران به شکل‌گیری بسیج در کشورهای اسلامی تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه علنی امروز(یکشنبه، 3 آذر) پارلمان ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: حضور بسیج در میدان‌های نبرد توانست تفکر علوی و عاشورایی را وارد اتاق‌های جنگ کند.

وی با بیان اینکه حضور بسیج موجب شد تا مکتب دفاعی انقلاب اسلامی از درون دفاع مقدس متولد شود، اظهار داشت: امروز نسخه حضور مردمی فرزندان ملت ایران در میادین نبرد به شکل‌گیری بسیج در کشورهای اسلامی نظیر عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن تبدیل شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: سازمان بسیج در طول 8 سال دفاع مقدس، 92 هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرد و ده‌ها هزار جانباز و آزاده و با حدود میلیون‌ها نفر رزمنده در میدان نبرد توانست تهدید و چالش بزرگ بر سر راه نظام جمهوری اسلامی را به یک فرصت تاریخی و سازنده تبدیل کرد و به تعبیر مقام معظم رهبری، یک گنجینه تمام نشدنی است.

سردار سلیمانی با تأکید بر اینکه امروز شاهد باروری شجره طیبه بسیج در سایر بلاد اسلامی هستیم، گفت: در سال‌های گذشته هرگاه ضرورت ملی در پیش روی ملت ایران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی بوده باز هم بسیج توانسته نسخه بی‌بدیل عمل راهبردی و وسیعی را در سرلوحه کار خود قرار دهد و وارد میدان شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج در 40 سال گذشته در انجام رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی و پاسخ‌گویی به ضرورت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ و انقلابی ایران کارنامه درخشانی دارد، تصریح کرد: بسیج عملکرد گسترده و متنوعی دارد که پرداختن به همه زوایای این کارنامه امکان‌پذیر نیست.

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/

 

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.