۱۱۰ کلاس درس تا پایان سال در قزوین تحویل داده می شود

عسگرعلی جوانبخت در گفتگو با خبرنگار خبرآنی در خصوص تامین فضاهای آموزشی مورد نیاز استان اظهار داشت: امسال به طور کلی ۲۷۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان خواهد شد که تا پایان مهرماه ۱۶۰ کلاس هم تحویل شده است.

وی بیان کرد: با اقدامات انجام شده تلاش می کنیم تا پایان سال ۱۱۰ کلاس دیگر تحویل شود تا بتوانیم نیازهای تحصیلی را تامین کنیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین تصریح کرد: در ناحیه شهری مهرگان برای تامین فضای آموزشی مشکلی نداریم و با برنامه ریزی انجام شده خوشبختانه بیش از ۳ هزار صندلی خالی در کلاس های مهرگان وجود دارد که نیازهای اینده را تامین می کند.

جوانبخت اضافه کرد: در ناحیه شهری مهرگان تاکنون ۱۸ مدرسه ساخته شده و ۲۷۰ کلاس  درس هم تحویل داده شده و در ۵۰ درصد مدارس هم کلاس ها به صورت دو شیفت استفاده می شود و کلاس هایی با ظرفیت ۵۰ یا ۶۰ نفر داریم.

وی اظهارداشت: در شهرهای الوند، محمدیه، بیدستان و شریف آباد کمبود فضای آموزشی داریم و در هر منطقه اقماری باید حداقل دو مدرسه ساخته شود تا نیازها را جوابگو باشیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین یادآورشد: همچنین در شهر اقبالیه ساخت دو واحد آغاز شده که سال آینده تحویل می دهیم و با تکمیل آن مشکلی نخواهیم داشت و در محمود آباد و ناصر آباد و شهرک دانش دو مدرسه لازم داریم که یک مدرسه را سال آینده تحویل می دهیم و ساخت یک مدرسه هم باید آغاز شود.

جوانبخت بیان کرد: در مسکن مهر در شهرهای آبیک و تاکستان هر کدام یک مدرسه باید ساخته شود و یک واحد هم در حال اجراست و در شهرالوند هم دو مدرسه نیاز داریم که باید ساخته شود.

برچسب ها :

پایان قزوین تحویل

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.