واکنش امام خامنه‌ای به حوادث لبنان و عراق: دلسوزان عراق و لبنان اولویتشان را علاج ناامنی قرار دهند

به گزارش گروه سیاسی ‌پایگاه خبری خبرآنی، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش در واکنش به حواغدث اخیر کشورهای لبنان و عراق فرمودند: ️ بزرگ‌ترین لطمه‌ای که دشمنان می‌توانند به یک کشور بزنند، این است که امنیت را از آن سلب نمایند؛ کاری که امروز در برخی کشورهای منطقه شروع کردند و امنیت را از مردم می‌گیرند. در دنیا بیشتر از همه، آمریکا و سرویس‌های اطلاعاتی غربی با پشتیبانی پول کشورهای مرتجع منطقه دارند آشوب به پا می‌کنند. این بدترین دشمنی و خطرناک‌ترین کینه‌ورزی علیه یک ملت است.

ایشان افزودند: به دلسوزان عراق و لبنان توصیه می‌کنم اولویتشان را علاج ناامنی قرار دهند. مردمشان هم مطالباتی دارند، بحق هم هست اما باید بدانند این مطالبات در چارچوب ساختارهای قانونی [کشورشان] قابل تحقق و ممکن است. وقتی در کشوری ساختار قانونی به‌هم ریخت، هیچ عملی نمی‌شود انجام داد. وقتی در کشوری خلأ به وجود آمد، هیچ اقدام مثبتی نمی‌توان کرد.

ر️هبر انقلاب تصریح کردند: برای کشور عزیز ما هم از این فکرها کرده بودند که خوشبختانه مردم بموقع در میدان حضور پیدا کردند و خنثی شد.

این خبر درحال تکمیل است....

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.