اقدام موسسه مالزیایی برای کشاندن رژیم صهیونیستی به دادگاه کیفری بین‌الملل

یک موسسه مالزیایی به نام "اقصای من" شواهد و مدارکی جمع آوری کرده که درصدد ارائه آن به دیوان کیفری بین‌المللی به منظور محاکمه رژیم صهیونیستی به خاطر ارتکاب جنایات جنگی علیه ملت فلسطین است.

به گزارش خبرآنی، رئیس هیات ویژه این موسسه تاکید کرد که در پی دیدارش با مسئولان دیوان کیفری بین المللی در لاهه در ماه مه، آن‌ها خواستار جمع آوری اسناد و مدارک جنایات رژیم صهیونیستی به منظور محاکمه آن در این دادگاه شده‌اند.

لقمان شریف الیاس، خاطر نشان کرد که در ابتدای ماه جاری گزارشی‌هایی از سه منطقه فلسطینی که بیشترین خسارت‌ها را از تجاوزات رژیم صهیونیستی متحمل شده است، انجام داده است و شاهدانی عینی حاضر شده‌اند تا علیه این رژیم در دیوان کیفری بین المللی شهادت دهند.

الیاس اظهار داشت که هیاتی ۱۰ نفره به مناطق فلسطینی نشین در واد حمص، عیسویه و طور در شهر قدس اشغالی رفته‌اند و در مدت سه روز ادله و مدارکی در مورد جنایات ارتش رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین جمع آوری کرده‌اند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی عنوان کرد که موسسه متبوعش درصدد تهیه یک گزارش کامل از سفر هیات خود به قدس اشغالی است و اسناد و مدارکی قوی در اختیار دارد که ثابت می‌کند ارتش رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت های ضد بشری شده است.

به گفته او، رژیم صهیونیستی قطعنامه ۲۳۳۴ شورای امنیت در رابطه با غیرقانونی بودن شهرک های صهیونیست نشین جدید در اراضی اشغالی را نقض کرده در حالی که این قطعنامه بر توقف فوری هرگونه ساخت و ساز این رژیم در اراضی اشغالی تاکید دارد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.