لامپ اشعه ایکس ایرانی در آستانه تجاری سازی

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از معاونت علمی و فناوری، یک شرکت ایرانی با هدف تولید دانش و فناوری های پیشرفته در زمینه آنالیز عنصری، آشکار سازی پرتو ی و تجهیزات اکتشافی مواد معدنی و نفت بر مبنای دانش، تجربه و خلاقیت جمعی از دانشمندان، محققان، مخترعان و صنعتگران پرشور ایرانی در پارک علم و فناوری امام خمینی (ره) تشکیل شد ، تا با توسعه مرزهای دانش در زمینه های یاد شده و تبدیل دانش به فناوری و تجاری سازی محصولات خود بتواند سهمی در پیشرفت کشور ایفا کند.

این شرکت در زمینه آشکار سازی پرتو ها فعالیت می کند ، گاما، ایکس، آلفا، بتا، پوزیترون، پروتون، نوترون، یونهای سنگین، ماوراء بنفش، نور مرئی، مادون قرمز، لیزر و و نظایر آن از جمله پرتوهای هستند که این شرکت بر اساس آنها نسبت به ساخت  ابزار و تجهیزات لازم اقدام می کند. دستگاه ایکس آر اس که برای آنالیز عناصر مورد استفاده قرار می گیرد و در معادن ، آزمایشگاه ها  و شرکت های فولادی کاربرد دارد ، از جمله محصولات این شرکت است .

از جمله تولیداتی که این شرکت توان علمی خود را بر روی آن متمرکز کرده است ، لامپ اشعه ایکس است.  این لامپ در انواع تجهیزات مرتبط با اشعه ایکس کاربرد دارد و قرارداد فروش آن میان منعقد شده است.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.