زیاد نخاله: گروه‌های مقاومت آماده مقابله با هرگونه تجاوز به فلسطین هستند

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سی و دومین سالروز تاسیس این جنبش تاکید کرد، موضع این جنبش بسیار روشن است و همواره از فلسطین حمایت می‌کند و هنگامی که فلسطین در معرض خطر قرار گیرد، بی‌طرفی را نمی‌شناسد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از سایت المیادین، زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنرانی خود گفت: گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در غزه در کنار دیگر گروه‌های مقاومت در خطوط اول درگیری‌ها می‌ایستند و آماده مقابله با هرگونه تجاوز به فلسطین هستند. مقاومت در غزه معادلات جدیدی را بر دشمن تحمیل کرده است و به جبهه‌ای تبدیل شده است که روی آن حساب می‌شود. غزه امروز به همت رزمندگانش با وجود محاصره مایه افتخار برای تمامی ملت‌ها است و امروز علی رغم فقر، دشمن را محاصره می‌کند و ثابت قدم باقی خواهد ماند. "

نخاله در این سخنرانی خواستار پیشرفت در اجرای طرح آشتی ملی شد و گفت: به جای اینکه دستمان را به سوی دشمن دراز کنیم باید میان خود صلح را برقرار کنیم. گدایی از قاتلان به ما وطن نخواهد داد، کشتار را متوقف نخواهد کرد و آنها را وادار نخواهد کرد که سرزمین ما را ترک کنند. وی تاکید کرد: مقاومت راه و گزینه گرفتن حق در فلسطین است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بار دیگر بر مخالفت خود با توافق‌نامه اسلو و توافق‌نامه‌های این‌چنینی از جمله معامله قرن تاکید کرد و گفت: مقاومت همه توطئه‌هایی که به دنبال نابودی مساله مقدس فلسطین هستند را رد می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه جنبش جهاد اسلامی اسرا را تنها نخواهد گذاشت، گفت: دشمن باید بداند، آسیب زدن به زندگی مردم به مثابه اعلان جنگ علیه ملت فلسطین است.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.