آمادگی‌ها در غزه برای برگزاری هفتادو هفتمین راهپیمایی بازگشت

هزاران فلسطینی در نوار غزه امروز (جمعه) برای مشارکت در هفتاد و هفتمین جمعه "راهپیمایی‌های بازگشت و شکست محاصره غزه" آماده می‌شوند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، هیات راهپیمایی‌های بازگشت و شکست محاصره غزه خواستار گسترده‌ترین مشارکت ممکن در هفتاد و هفتمین جمعه راهپیمایی‌های بازگشت تحت عنوان "آشتی گزینه ملت ماست" شد و تاکید کرد، این نام‌گذاری در راستای تاکید بر احیای وحدت با هدف ناکام گذاشتن طرح الحاق کرانه باختری، منطقه الاغوار و پروژه‌های نابودی مساله فلسطین است.

این هیئت بر تداوم راهپیمایی‌های بازگشت با وجود سنگ‌اندازی‌ برخی‌ها تاکید کرد و نسبت به ادامه کشتار تظاهرکنندگان مسالمت‌آمیز در این راهپیمایی‌ها هشدار داد.

این هیئت فلسطینی تاکید کرد: وحدت قطب‌نمای ما، آزادی قبله ما بوده و جنایت‌کار کسی است که این قطب‌نما را از مسیر خود به هر مسیر دیگری که در راستای اهداف و خواست ملت فلسطینی مبنی بر آزادی و بازگشت نیست، منحرف می‌کند.

این هیئت با تأکید بر اینکه دیگر قابل قبول نیست که کسی از مزایای وحدت ملی بگریزد، اعلام کرد: وقت آن است که دودستگی‌ها کنار گذاشته شده و به سمت اتحاد حرکت شود.

هیئت مذکور در ادامه اعلام کرد: هدف ما اجازه نمی‌دهد که در امور داخلی دیگر کشورهای عربی مداخله کنیم و آزادسازی فلسطین تنها هدف و دغدغه ماست.

هیات راهپیمایی‌های بازگشت و شکست محاصره غزه از رهبران کشورهای عربی و اسلامی خواست که به محاصره تحمیلی غزه پایان داده و درد و رنج فلسطینیان موجود در این منطقه را متوقف کنند.

راهپیمایی‌های بازگشت و شکست محاصره نوار غزه از ۳۰ مارس ۲۰۱۸ مصادف با سالروز زمین و با هدف مطالبه بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین‌های اشغالی فلسطین و شکست محاصره ۱۳ ساله غزه آغاز شده است.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.