همکاری پژوهشکده تربیت مدرس با مرکز اکولوژی انسانی سوئد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، پژوهشکده محیط زیست این دانشگاه تفاهم نامه دوجانبه ای را با مرکز اکولوژی انسانی در گوتنبرگ سوئد که از اولین و پیشرفته ترین مراکز دنیا در حوزه انرژی و محیط زیست محسوب می شود، امضاء و تبادل کرد.

بر اساس این تفاهم نامه پژوهشکده می‌تواند با همکاری آن مرکز دوره های توانمندسازی مؤثری جهت بروزرسانی و توسعه دانش اجرایی و بومی سازی تجربه های جهانی در کشورمان را برگزار کند.

برنامه توانمندسازی پژوهشگران جوان ایرانی جهت آشنایی با جدیدترین و موفق ترین فناوریهای آزموده شده و مورد بهره برداری در حوزه اکولوژی انسانی (معماری، شهرسازی، انرژی، آب، پسماند و محیط زیست) در دوره های مقدماتی دو هفته ای در هر فصل با ظرفیت محدود و دوره های پیشرفته سه ماهه برای برگزیدگان دوره های مقدماتی برگزار می شود.

در این تفاهم نامه متقاضیان حائز شرایط پس از ارزیابی مدارک و سوابق تحصیلی، پژوهشی، تجربی و امتیازات کسب شده می توانند از ۵۰ درصد بورسیه و کمک هزینه دوره ها بهرهمند شوند.

به زودی نحوه درخواست و شرکت در دوره های یاد شده از طریق وب سایت پژوهشکده اطلاع رسانی خواهد شد.

این تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری های بین المللی و ارتقای رتبه جهانی دانشگاه در راستای طرح تحول راهبردی از سوی پژوهشکده محیط زیست دانشگاه منعقد شد.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.