دانشکده مخابرات به فعالیت آموزشی خود ادامه می‌دهد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از وزارت ارتباطات، سیروس موثقی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه کمیسیون دائمی دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات از توافق با سازمان اداری و استخدامی کشور برای ادامه فعالیت آموزشی دانشکده تا زمان اصلاح ساختار و تعیین وظایف جدید خبر داد.

وی تاکید کرد: با توجه به مذاکرات به‌عمل‌آمده با سازمان اداری و استخدامی کشور تا زمان اصلاح ساختار و تعیین وظایف جدید دانشکده مقرر شد، دانشکده مخابرات کماکان به فعالیت آموزشی خود ادامه دهد، با این شرط که دانشجوی جدید پذیرش نشود و صرفاً ادامه فعالیت‌های آموزشی برای اتمام دروس دانشجوهای موجود و همچنین آموزش‌های مهارت شغلی صورت پذیرد.

موثقی افزود: با توجه به نیاز بخش ICT به داشتن نهاد آموزشی، مسئولان دانشکده باید با کمک مشاور ذیصلاح و همکاری وزارت ارتباطات نسبت به بازنگری اهداف، برنامه‌ها و فعالیت‌های دانشکده اقدام کرده و ساختار متناسب با نیاز بخش را در راستای قوانین و مقررات مربوطه، پیشنهاد دهند.

جلسه کمیسیون دائمی دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات با حضور نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان برنامه‌ و بودجه کشور و به ریاست سیروس موثقی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در این جلسه پس از ارائه عملکرد بودجه سال گذشته از سوی دانشکده، بودجه موردنیاز برای ادامه فعالیت و چگونگی فعالیت دانشکده مورد بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت.

جلسه کمیسیون دائمی دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات پس از بحث و بررسی پیرامون دستور جلسه با تصویب کلیات بودجه پیشنهادی برای سال ۹۸ پایان یافت.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.