پلتفرمی برای تجاری شدن ایده های حوزه دیجیتال رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرآنی، امیر سرکندی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان فعال در عرصه دیجیتال با بیان اینکه ما توانستیم پلتفرمی را برای برنامه نویس ها و متقاضیان طراحی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه این پلتفرم می تواند در راستای اشتغالزایی افراد در حوزه اقتصاد دیجیتال موثر واقع شود، گفت: ایران بهشت محتواست، از این رو می توان از این محتواها در راستای تولید اپلیکیشن ها گام برداشت.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان افزود: در این پلتفرمی که برنامه ریزی کرده ایم برنامه نویس ها توانایی های خود را به نمایش می گذارند.

وی با بیان اینکه در این پلتفرم با چندین شرکت دانش بنیان دیگر در حوزه دیجیتال فعالیت می کنیم گفت: سرعت کدنویسی در این پلتفرم ۱۶ برابر است.

سرکندی در پایان خاطرنشان کرد: این پلتفرم فضای C۲C و B۲B را فراهم می کند تا متقاضیان، مشتریان و تولیدکنندگان با یکدیگر ارتباط بگیرند.

برگزاری بوت کمپ در حوزه برنامه نویسی

وی افزود: درصدد هستیم بوت کمپ هایی را برگزار کنیم که در راستای آموزش افراد برای تولید نرم افزارها و همچنین رسیدن ایده ها به اپلیکیشن باشیم.

سرکندی افزود: در این راستا درصدد هستیم بوت کمپی را برگزار کنیم که در راستای آن هزار نفر به صورت آنلاین و ۱۰۰ نفر به صورت حضوری را آموزش دهیم. این امر تا پایان سال اجرایی خواهد شد.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.