فرمانده سپاه تهران: مناسبت نصب نام شهدا بر معابر جلوگیری از فراموشی یاد شهداست

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی؛ سردار یزدی امروز در مراسم رونمایی از تمثال 2 هزار شهید که با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و حجت‌الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران برگزار شد، اظهار کرد: خانواده معظم شهدا برای کشور برکات زیادی را به همراه داشتند که امیدواریم پرچم انقلاب اسلامی با رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را به حضرت‌ولی‌عصر تقدیم کنیم.

وی تصریح کرد: شهدا عزت و افتخار مردمند و نام شهیدان و تمثال آنها بر معابر و کوچه‌ها به این مناسبت است که در روز به یاد شهدا بیفتیم و بدانیم عزت و افتخار خود را مدیون آنها هستیم.

به گزارش خبرآنی، پیروز حناچی شهردار تهران نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و سالگرد مقاومت مردم ایران گفت: اگر امروز کشور در اقتدار و عزت قرار دارد به واسطه مجاهدت‌های رزمندگان در جای جای جبهه‌های نبرد علیه دشمن است.

وی تصریح کرد: خداوند امام و شهدا را رحمت کند و جایشان بسیار خالی است که به واسطه آنها توطئه‌های دشمن علیه کشور خنثی شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم رونمایی از تمثال 2 هزار شهید خاطرنشان کرد: به قصد قدردانی از شهدای انقلاب به نمایندگی به خدمت پدر شهیدان عرب‌سرخی رسیدیم و بنده به نمایندگی از مردم شریف تهران از زحمات این بزرگواران تشکر و قدردانی می‌کنم و خداوند ما را شرمنده شهدا قرار ندهد.

حجت‌الاسلام ابوترابی نیز در این مراسم اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس به همراه شهردار تهران و سردار یزدی فرمانده سپاه تهران و در محضر خانواده شهدا، تمثال 2 هزار شهید در تهران رونمایی می‌شود.

وی تصریح کرد: بیش از 33 هزار شهید توسط مردم تهران تسلیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده‌اند و انقلاب اسلامی به توانایی یک مرجع تربیت‌یافته مدرسه امام صادق(ع) بنا شد و شجره طیبه او و شاگرد تربیت‌یافته مدرسه امام، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و باحضور یکپارچه ملت ایران و مسلمانان راه اقتدار و عزت خود را با شتاب سپری می‌کند؛ انقلابی که با خون شهدا و ایثارگران آبیاری و به ثمر رسیده است.

ابوترابی یادآور شد: این انقلاب راه را برای علم و دانش، تعالی فرهنگ، رشد اقتصادی و تعالی مردم ایران و منطقه هموار خواهد کرد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.