فرصت ارتباط دانشجویان و دانشمندان ایرانی با دانشمندان جهان اسلام فراهم شد

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی؛ بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) در راستای تقویت ارتباط دانشجویان و دانشمندان جوان با دانشمندان برجسته جهان اسلام، در نظر دارد طرح فرصت‌آفرینی همکاری داوطلبانه را در هفته اعطای جایزه مصطفی(ص)اجرا می‌کند.

حوزه­‌های همکاری در این طرح شامل ایجاد فرصت تعامل با دانشمندان برجسته در همراهی با مهمانان خارجی، مشارکت در فعالیت­های رسانه‌ه­ا و پوشش این رویداد بین‌المللی و همکاری در برگزاری رویدادهای علمی و فناوری هفته اعطای جایزه مصطفی(ص) است.

از شرایط لازم برای داوطلبان می­‌توان به فارغ‌التحصیلی در سطوح تحصیلات تکمیلی دانشگاه، تسلط به یکی از زبان‌های انگلیسی، عربی یا فرانسه، حداقل سن 22 سال اشاره کرد.

از علاقه‌مندان واجد شرایط دعوت می­‌شود از طریق تکمیل فرم مربوطه در وب‌گاهstep.mstfdn.org تا تاریخ 30 شهریورماه آمادگی خود را اعلام کنند.

لازم به ذکر است از رویدادهای آن هفته، «نشست تبادل تجربیات علم و فناوری در کشورهای اسلامی» “Science and Technology Exchange Program (STEP)” است که به‌ منظور ایجاد فضای همکاری و تعامل بین متخصصان و دانشمندان کشورهای اسلامی برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد. طرحی که ضمن تبیین گفتمان علم و فناوری و توسعه شبکه ارتباطات دانشمندان جهان اسلام، به زمینه‌سازی برای ایجاد هم‌افزایی و توسعه همکاری‌های علمی می‌پردازد و زمینه توسعه فعالیت‌های علمی و فناورانه را در کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی مهیا خواهد کرد.

ششمین نشست استپ از 18 تا 21 آبان ماه در دانشگاه­های صداوسیما، علوم پزشکی تهران، الزهرا(س)، امام صادق(ع) و صنعتی شریف با حضور بیش از 100 دانشمند برجسته، مسئولین و فعالین حوزه‌های علم و فناوری از کشورهای مختلف جهان با تمرکز به سطوح بخشی؛ سلامت و همبست آب و انرژی و همچنین سطوح کارکردی؛ ارتباطات علم، بانوان و علم و فناوری، تامین مالی علم و فناوری برگزار می­‌شود.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.