رنج جدید شماره سیم کارت‌های شاتل موبایل وارد بازار شد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور تلفن همراه با پوشش سراسری ۳G و ۴G، رنج جدید سیم کارت‌های خود با پیش شماره ۰۹۹۸۱۴ را به بازار ارتباطات کشور عرضه کرد.

پیش از این، سیم کارت‌های شاتل موبایل با پیش شماره های ۰۹۹۸۱۰، ۰۹۹۸۱۱ و ۰۹۹۸۱۲ به فروش می‌رسید که در پی افزایش تعداد مشترکین این اپراتور در سراسر کشور، مجوز ارائه رنج جدید شاتل موبایل از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی صادر شد.

بر اساس این گزارش، انتخاب و خرید شماره با رنج جدید سیم‌کارت‌های شاتل موبایل با پیش شماره ۰۹۹۸۱۴ و همچنین شماره‌های رند و خوش آهنگ این اپراتور، از طریق فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل به نشانی shop.shatelmobile.ir، نمایندگی‌های این اپراتور تلفن همراه در سراسر کشور و یا پیش ثبت نام تلفنی از طریق تماس با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ امکان‌پذیر خواهد بود.

از سوی دیگر با ارسال عدد ۱ به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰۰ از طریق پیامک، کارشناسان شاتل موبایل برای انجام فرآیند پیش ثبت نام تلفنی و انتخاب شماره با متقاضیان تماس می‌گیرند.

متقاضیان برای انتخاب و خرید شماره‌های رند یا شماره های عادی سیم‌ کارت‌های شاتل با پوشش سراسری ۳G و ۴G و پیش‌شماره ۰۹۹۸ با کد یک، مشاهده نقشه شهرها و جاده‌های تحت پوشش خدمات، سرویس‌های منحصر به فرد شاتل موبایل پلاس، انتقال مانده بسته اینترنت به دوره بعد، طرح تعرفه ویژه مصرف آزاد و سایر محصولات و خدمات شاتل موبایل، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir یا یکی از ١۵٠٠ نماینده فروش و خدمات پس از فروش شاتل موبایل در سراسر کشور مراجعه کنند و یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان شاتل موبایل تماس گرفته و سیم کارت با شماره انتخابی خود را درب منزل تحویل بگیرند.

برچسب ها :

شماره موبایل بازار

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.