دانش‌آموزان سیستانی در انتظارمهرورزی نیکوکاران

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، گروه جهادی « نیروهای بهداشت» مستقر در استان سیستان و بلوچستان با شناسایی خانواده‌های بدون سرپرست، بدسرپرست و با سرپرست بیمار نسبت به تامین مواد غذایی و مایحتاج زندگی این  افراد اقدام می‌کند.

این طرح خیریه توانسته است در طول یک سال با جمع آوری کمک‌های خیرین، بیش از 130 میلیون تومان بسته‌های سالم غذایی را برای این هموطنان فراهم کند.

با اعتماد هموطنان در حادثه سیل در دو استان لرستان و گلستان، مبلغی بیش از 25 میلیون تومان مواد غذایی و بالغ بر 15 میلیون تومان بسته‌های بهداشتی و دارویی در استان‌های لرستان و گلستان توزیع شد.

در این طرح خیریه 250 کودک و دانش آموز نیازمند دو شهر خاش و زابل شناسایی شدند که امکان خرید لباس عید را نداشتند و این گروه جهادی با کمک خیرین توانست 250 دست لباس، کفش، مقنعه و ... را برای این خانواده‌ها تهیه کند.

این گروه خیریه در سال جاری نیز 300 دانش آموز این مناطق را که توانایی خرید لوازم التحریر ندارند را شناسایی کرده است تا با یاری خیرین، بسته‌های لوازم التحریر برای این کودکان فراهم کند.

افرادی که تمایل دارند در این امر خیر مشارکت کنند می‌توانند از طریق تماس با شماره 09376936910 مشارکت خود را اعلام کرده یا کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت 5022291900057207 به نام بنیاد خیریه وفاق سبز علوی واریز کنند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.