ضرورت در نظر گرفتن ردیف بودجه مجزا برای کمک به مساجد

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، احمد مسجد جامعی در صد و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری پیش از دستور گفت: در سفر حج نشانه های از تهران و تهرانی ها را دیدم.

وی افزود: در این سفر رفتار سلیقه‌ای برخی از افراد را در حوزه امر به معروف و نهی از منکر دیدم که بسیاری از این رفتارها سلیقه‌ای بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در دهه های گذشته هم شاهد برخی رفتارهای اشتباه در حوزه امر به معروف در ایام حج بودیم که همین رفتارها باعث شد تا شیخ فصولی به مدیران سعودی تذکراتی را در این خصوص داده بود.

وی ادامه داد: خوب است در هفته مساجد به مزار شیخ فصولی رفته و بزرگداشتی برای ایشان بگیریم آنهم به واسطه این کار بزرگی که انجام داده است.

مسجد جامعی در بخش دیگری از تذکر خود به موضوع اهمیت مساجد اشاره کرد و گفت: پیش از این شورای شهر و مدیریت شهری ردیف بودجه مجزایی برای کمک به مساجد در نظر می گرفت که خوب است این کار ادامه پیدا کند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما در میان مساجد تهران مساجدی داریم که چه از نظر ساخت و چه از نظر قدمت و تاریخچه حائز اهمیت هستند.

وی ادامه داد: خوب است شناسنامه کاملی از وضعیت مساجد شهر تهران ایجاد شود تا با شناخت بهتری در خصوص مساجد تصمیم گیری کنیم.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.