اذعان دشمن به ناتوانی در براندازی ایران/ اقتصاد تنها ابزار دشمن

 به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا در جمع ماموران پلیس امنیت اقتصادی کشور به جایگاه اقتصاد و امنیت اقتصادی و معضلات موجود و کاری که باید انجام داد پرداخت و از تلاش مأموران پلیس تخصصی تقدیر کرد.

جانشین فرمانده ناجا به تاریخ گذشته پرداخت و افزود: تمام لشکرکشی‌ها و صف‌کشی‌ها انجام گرفته همه و همه به خاطر اقتصاد افزایش ثروت بوده است. 

وی به موضوع جهانی‌سازی که  امروز شعار برتر است اشاره و بیان داشت: این طرح را سردمداران استکبار اول بار در قرن ۱۷ مطر ح کرده و کشورهای غربی گفتند که ثروت، اقتصاد و بازار فروش دست ما باشد و بقیه وابسته باشد؛ اساس کار جهانی‌سازی در اصل ثروتمند اندوزی و کسب سود بود.

 سردار سلیمانی به عملکرد غربی‌ها پرداخت و گفت: سند ۲۰۳۰ را آنها تعیین می‌کنند و می‌گویند که همه بچه‌های دنیا باید با قانون آنها کسب علم کنند؛ برند دانشگاه‌ها را آنها تعیین می‌کند و استانداردسازی کل دنیا را به عهده دارند و نهایتاً روش آنها این است که هیچ حاکمیت سیاسی به جز حاکمیت مطلق آنها در جهان وجود نداشته باشد.

وی به انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در این زمان بود که انقلاب جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت و ما به آنها گفتیم اگر شما داعیه جهانی‌سازی دارید ما خدا و منجی را داریم و ما علیه همه باورها و مبانی و مکتبی که آنها در دنیا شکل داده بودند قیام کردیم و این مهمترین علت جنگ آنها با ما بود چرا که خیلی از انقلاب‌ها صورت گرفت اما اینگونه با آن رفتار نکردند. 

جانشین فرمانده ناجا گفت: در سال گذشته غربی‌ها پایان دوران براندازی جمهوری اسلامی را اعلام کردند و گفتند نمی‌توان این کشور را از طریق گروه‌های بیرونی و آشوب درونی نابود کرد.

سردار سلیمانی گفت: آنها اقتصاد را نشانه گرفته‌اند و اقتصاد رکن اساسی آنها علیه حکومت جمهوری اسلامی است و امروز جهان غرب هیچ ابزاری جز اقتصاد برای مقابله با ما ندارد. 

این خبر در حال تکمیل است...

 

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.