هاشمی: برخی اعضا می‌خواهند در انتخابات هیأت رئیسه سال سوم کاندیدا شوند

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌ محسن هاشمی در حاشیه جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر که بعدازظهر امروز برگزار شد،‌ اظهار داشت: در این جلسه برخی از اعضای شورای شهر انتقاداتی به روش هیأت رئیسه کنونی داشتند؛ برخی معتقد بودند اگر قرار است هیأت رئیسه فعلی ابقا شود نباید روش مدیریت کنونی را داشته باشد.

هاشمی گفت: برخی از اعضای شورای شهر در این جلسه گفتند می‌خواهیم کاندیدا شویم اما نگفتند که قصد کاندیدا شدن برای کدام سمت در شورای شهر را دارند.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد:‌ در این جلسه قرار شد که قبل از انتخابات هیأت رئیسه جلسه هم‌اندیشی دیگری در دوم شهریور ماه داشته باشیم. 

وی گفت: در جلسه امروز هم‌اندیشی بحث بر این شد که به چه کسی باید رأی داد، رئیس،‌ نایب رئیس، سخنگو، خزانه‌دار و دو منشی چه کسانی خواهند شد، همچنین چگونه نحوه ورود اعضا به این انتخابات مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت. 

وی عنوان کرد:‌ برخی از اعضای شورای شهر امروز معتقد بودند با توجه به اینکه شورای یکدستی هستیم فرقی نمی‌کند چه کسی رئیس یا نایب رئیس باشد اما تعدادی دیگر مخالف بودند و گفتند این موضوع می‌تواند سبب اختلافات درون‌گروهی شود. 

هاشمی گفت:‌ در این جلسه همچنین تمامی اعضای شورای شهر در مورد پروژه‌های نیمه‌کاره تهران سخنانی مطرح کردند و اعضا توقع داشتند که کمیسیون‌ها این موضوع را پیگیری کنند تا تلاش‌ها در این زمینه افزایش یابد. 

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر مطرح کردند سال 98 سال شکوفایی شوراها است و نباید پروژه‌ها بر زمین بماند گفت: در حال حاضر پروژه‌هایی وجود دارد که باید نسبت به افتتاح آنها اقدام کرد.

انتهای پیام/

 

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.