سردار اشتری: «ناجا» تنهاست/ دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب پای کار بیایند

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در پاسخ به دغدغه شهروندان در سامانه فارس من مبنی بر کم‌کاری ناجا در برخورد با بی‌حجابی و بدحجابی در «مترو» اظهار داشت: 26 دستگاه در حوزه عفاف و حجاب مسؤولیت دارند و باید از این دستگاه‌ها نیز مطالبه‌گری داشت.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی یکی از 26 دستگاه مسئول در این حوزه است که بنا به گفته مردم و برخی از مسئولان تاکنون وظیفه خود را به خوبی انجام داده است.

وی با تاکید بر این مطلب که نیروی انتظامی در این حوزه تنهاست؛ تاکیدکرد: باید دستگاه‌های دیگر هم پای کار بیایند؛ ناجا بر اساس قانون و ضوابط -حتی بیش از وظیفه اش- عمل کرده است اما باید دستگاه‌های دیگر هم کمک کنند.

گفتنی است شهروندان در سامانه فارس من نسبت به بی‌حجابی و بدحجابی در مترو با ذکر موضوعی با عنوان «درخواست برخورد قاطعانه ماموران با بدحجابی و بی‌حجابی و ناهنجاری‌های اخلاقی» پیگیری این موضوع را از خبرگزاری فارس، خواستار بودند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.