مشارکت شهروندان تهرانی در رفع نواقص تجهیزات مخابراتی

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از مخابرات، مخابرات منطقه تهران با کمک تصاویر ارسالی شهروندان که بیانگر کاستی ها و ایرادات احتمالی تجهیزات مخابراتی در سطح شهر است، گامی ارزنده در جهت رفع نواقص احتمالی و زیباسازی نمای عمومی شهر برداشته است.

شرکت مخابرات منطقه تهران در راستای مسئولیتهای اجتماعی و به منظور بهبود خدمت رسانی، تاکنون بیش از ۲۰۰ تماس تلفنی و تصویر ارسالی از ایرادات تجهیزات مخابراتی را بررسی و رسیدگی کرده است.

مخابرات منطقه تهران از تمامی شهروندان درخواست می کند تصاویر و ایرادات تجهیزات مخابراتی منصوبه سطح شهر را با ذکر نشانی محل دقیق، از طریق شبکه های اجتماعی به شماره تلفن همراه ۰۹۹۰۵۴۱۳۰۵۶ ارسال کنند تا هر چه سریع تر نسبت به رفع نواقص تجهیزات مخابراتی ( پست، کافو، حوضچه، سیم کشی و...) اقدام شود.

برای سهولت دستیابی به محل مورد نظر توسط همکاران فنی مخابرات، شهروندان در صورت امکان می توانند موقعیت مکانی (location) گوشی را روشن و در تنظیمات دوربین، برچسب موقعیت (location tag) را فعال کنند، تا محدوده جغرافیایی و موقعیت مکانی مورد نظر در تصاویر مشخص و نواقص و ایرادات موجود در اسرع وقت بررسی شود.

همچنین شهروندان استان تهران می توانند هر گونه انتقاد، پیشنهاد و یا نظرات ارزنده خود را در خصوص خدمات مخابرات منطقه تهران از طریق شماره ( ۲۰۲۱ ) به واحد ارتباط مردمی اعلام کنند.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.