عملیات مشترک پهپادی و موشکی انصارالله به پادگان الجلاء در عدن

شبکه اسکای نیوز عربی از وقوع دو انفجار در شهر عدن واقع در جنوب یمن خبر داد. در این راستا شبکه المسیره اعلام کرد، انصارالله مسؤولیت حمله موشکی و پهپادی به پادگان نظامیان مزدور در عدن را برعهده گرفت.

به گزارش خبرآنی، به نقل از شبکه المسیره، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به انصارالله اظهار کرد، یگان‌های پهپادی و موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در عملیاتی مشترک رژه نظامی نیروهای مزدور و فرماندهان آنها را هدف قرار دادند.

وی افزود:‌ این رژه در پادگان الجلاء با پهپاد قاصف کی ۲ و موشک بالستیک میان‌برد که تاکنون رونمایی نشده بود، هدف گرفته شد. 

به گفته این سخنگو، عملیات مشترک ارتش رژه نظامی مزدوران و جنگجویان وابسته به دولت مستعفی یمن را هدف گرفت و به لطف خدا دقیقا به هدف اصابت کردند.

اسکای نیوز در عین حال از وقوع انفجاری علیه پادگان الجلاء در غرب عدن گزارش داد که ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشت.

منابع به اسکای نیوز گفتند، سرتیپ منیر الیافعی فرمانده تیپ اول حمایت و پشتیبانی در کمربند امینی در عدن در این انفجار کشته شده است.

این در حالی است که پیشتر شبکه اسکای نیوز عربی گزارش داده بود، در اثر انفجاری انتحاری علیه مرکز پلیس در شهر عدن سه نیروی پلیس کشته و بیش از ۲۰ تن دیگر زخمی شدند که در میان آنها غیرنظامیان هم دیده می‌شوند.

عدن پایتخت دولت موقت یمن وابسته به عبدربه منصور هادی است.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.