ضرغامی: دوره اقدامات سخت افزاری در شهر تهران تمام شده است

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در میزگرد پهنه فرهنگی و هنری رودکی که به من سازمان زیباسازی برگزار شد گفت: پرسیده می شود چرا پهنه رودکی مهم است و باید این پاسخ را بدهیم که ما به پهنه رودکی از منظر هنر و فرهنگ نگاه کردیم.

وی ادامه داد: یکی از قدیمی ترین پهنه های ما که در حوزه فرهنگ قدمت دارد همین پهنه رودکی است و ما باید تلاش کنیم تا این فضا احیا شود.

ضرغامی گفت: در این پهنه چندین اثر فرهنگی و هنری وجود دارد که می توان به تالار وحدت اشاره کرد و در ادامه مجموعه تئاتر شهر.

رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران خاطر نشان کرد: همانطور که تالار وحدت قطب موسیقیایی کشور بوده است تئاتر شهر هم قطب هنر تصویری و تئاتر ما محسوب می شود.

وی ادامه داد: این پهنه پهنه ای است که شخصیت و هویت دارد و در حوزه فرهنگ و هنر کشور از یک وزانت و شخصیت منحصر به فرد برخوردار است.

ضرغامی افزود: اولین باری که به موضوع ایجاد پهنه رودکی توجه شد از جانب وزارت ارشاد بوده است.

رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران به یکی از مشکلات عمده شهر تهران اشاره کرد و گفت: مهاجرت به تهران که از سال ۱۳۵۳ آغاز شد باعث شد تا مردم به تهران بیایند و همین امر باعث شد تا تهران با مشکلاتی نظیر ترافیک.

وی ادامه داد: همه اقدامات ما در جاهایی مثل پهنه رودکی برای آن است که کیفیت زندگی در شهر برای مردم افزایش پیدا کند.

ضرغامی گفت: بعد از یک دوره وسیع ساخت و ساز در گذشته مدیران فعلی مدیریت شهری به دنبال آن هستند که اقدامات را به گونه ای انجام بگیرد که به نفع مردم باشد.

رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران افزود: به نظر ما دوره اقدامات سخت افزاری تمام شده و امروز باید در حوزه نرم افزاری و فرهنگ برای مردم کار کرد.

وی تصریح کرد: ما یک سیاست ضروری داریم که لازمه شهر است و آن هم افزایش انسجام مردم و افزایش نشاط و شور در میان مردم است.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.