دستگاه‌های متولی توپ بحران کاغذ را به زمین یکیدیگر می‌اندازند

فاطمه  ذوالقدر سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، از ورود کمیسیون متبوعش به موضوع بحران کاغذ خبر داد و گفت:ارز 4200 تومانی کاغذ به دست مصرف کننده واقعی کاغذ نمی‌رسد.

وی افزود: اعضای کمیسیون تاکنون جلساتی را با وزرای «صمت»، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اقتصاد و همچنین سایر مسئولان مربوط به این مسئله برای بررسی دلایل به وجود آمدن بحران در این حوزه و راهکار‌های برون رفت از آن برگزار کرده‌اند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه مسئولان متولی این امر در جلسه مذکور  عنوان کردند که تلاش می‌کنند که کاغذ هم جزء کالا‌های اساسی محسوب شود و با ارز 4200 تومانی عرضه شود، ادامه داد:کمیته‌ای نیز برای بررسی بحران کاغذ تشکیل شده است.

ذوالقدر با تأکید بر اینکه بحران به وجود آمده در این حوزه به دلیل ضعف نظارت دستگاه‌های مربوطه است، اضافه کرد: هماهنگی چندانی بین دستگاههای متولی در این حوزه ایجاد نشده و وزارتخانه‌های مربوطه به درستی به وظایف خود در حوزه کاغذ عمل نکرده‌اند.

وی اظهار داشت:متاسفانه دستگاه‌های ذیربط توپ را به زمین یک دیگر می‌اندازند و از طرفی هم به نظر می‌رسد مافیای کاغذ هنوز دستشان از این بازار کوتاه و با سوء استفاده آنها کاغذ به دست مصرف کننده واقعی نمی‌رسد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع در جلسه هیئت رئیسه کمیسیون بحث بحران کاغذ را مطرح می‌کنیم تا مجددا در دستورکار کمیسیون قرار گیرد.

انتهای‌پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.