سرلشکر سلامی: در پی توصیه مقام معظم رهبری در مناطق سیل‌زده ‌حضور یافتم / سپاه 2 هزار ‌واحد مسکونی در این مناطق می‌سازد

به گزارش ‌پایگاه خبری خبرآنی از خرم‌آباد، سردار سر‌لشکر پاسدار حسین سلامی عصر امروز در حاشیه دیدار با پرسنل قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) در آزاد‌راه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدمت مردم شریف، عزیز و با غیرت لرستان عرض سلام و احترام دارم و خدا را شکر می‌کنم امروز توفیقی پیدا کردم تا از مجموعه‌های در این استان  به ویژه مناطق سیل‌زده در پلدختر  و اطراف آن بازدید داشته باشیم.

وی به بازدید از پروژه آزاد راه خرم‌آباد به اراک اشاره کرد و افزود: ما واقعا احساس می‌کنیم هرچه برای این مردم تلاش کنیم باز هم متناسب با شان مردم ما نیست و همیشه نسبت به ارزش‌های بزرگ مردمان عقب هستیم و آنچه هم که ما برای مردم انجام می‌دهیم همه وظیفه است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: همه این امکاناتی که در اختیار ماست و این نیروهای انسانی عظیم و با انگیزه‌ای که در اختیار ما هستند  همه متعلق به خود این مردم‌اند بنابراین ما اگر کاری انجام می‌دهیم شق‌القمری نکردیم بلکه بخشی از وظیفه خودمان را انجام دادیم اما تلاش ما این است ان‌شاالله بتوانیم آن مسئولیت‌هایی که در زمینه بازسازی، ترمیم، مرمت و ساخت خانه‌های متعلق به مردم مستضعف و محرومی که در سیل خانه‌های خود را از دست دادند آن سهم‌مان را ادا کنیم.

وی بیان کرد: بیش از 2 هزار خانه به ‌سپاه واگذار شده ‌و امروز ‌آمدیم و از بخشی از آنها بازدید کردیم، سفارش‌ها و توصیه‌هایی هم به دوستانمان انجام دادیم تا همین‌ها را سریع‌تر  و با کیفیت بهتر تمام کنند.

سردار سرلشکر سلامی گفت: برای مردم ساکن در این خانه‌ها به مرور هم تجیهزات و اقلام  اساسی تامین کنیم و شرایطی فراهم شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقطه نظرات و انتظاراتی که رهبر عزیز انقلاب اسلامی برای رسیدگی به مردم محروم دارند تصریح کرد: به ویژه توصیه‌های اکید ایشان این اواخر در مورد رسیدگی به سیل‌زدگان است که به ما تاکید فرمودند فراموش نشوند ما هم در اجرای اوامر ایشان در اینجا حضور پیدا کردیم تا انگیزه‌های برادرانمان برای تقویت این بخش ارتقا دهیم و بتوانیم به فضل الهی وظایفمان را انجام دهیم.

وی در ‌ارتباط با پروژه آزاد‌راه خرم‌آباد ـ اراک خاطرنشان کرد: این یک پروژه آزاد‌راهی بسیار بزرگ و ارزشمند است که خرم‌آباد را به اراک متصل می‌کند؛ طول این بزرگراه حدود  134 کیلومتر است و 40  درصد سرمایه‌گذاری پروژه بر عهده سپاه است  که برادران ما در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) موفق شدند پیشرفت‌های بزرگی صورت بدهند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: تا ابتدای سال آینده قطعه خرم‌آباد ـ بروجرد به فضل الهی افتتاح می‌شود البته این کار بسیار بزرگی است و به نظر می‌رسد با کیفیت خیلی خوبی در حال انجام است.

وی افزود:آزاد‌راه خرم‌آباد ـ اراک را یک آزاد‌راه بسیار عریض دانست و افزود: این آزاد‌راه گردنه‌های بزرگی را دور می‌زند و 55 دقیقه از طول سفر را کوتاه می‌کند و صرفه‌جویی خیلی زیادی در سوخت ایجاد می‌کند که اصلا این یک دستاورد ملی است به علاوه تا این لحظه بزرگترین تونل بزرگ راهی کشور به طول حدود 3 هزار و 100 متر جز دستاوردهای فنی خوب این کار است که قابل تقدیر است.

سردار سلامی ضمن تقدیر از کار قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در پروژه آزاد‌راه گفت: در این شرایط سخت تحریم، البته سخت اما واقعا افتخار انگیز و کاملا شدنی در عین حالی که دشمنان ما تلاش می‌کنند ما را در فشار اقتصادی قرار دهند ولی همچنان جریان سازندگی در کشور فراتر از اراده دشمنانمان است و این به مفهوم غلبه اراده  ملت بزرگ  ایران بر دشمنان است و می‌‍ توانند در حالی که در جنگ اقتصادی هستند ولی کار بزرگ و قابل حس و باور کردنی صورت بدهند.

انتهای پیام/‌ش

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.