ترامپ همچنان مدعی تخلف گسترده مهاجران در انتخابات آمریکا است

ترامپ بار دیگر ادعای ساختگی خود مبنی بر حضور تعداد زیادی از مهاجران غیرقانونی در پای صندوق‌های رای را تکرار کرد؛ او می‌گوید مهاجران با تغییر پوشش، چندین بار رای می‌دهند.

به گزارش خبرآنی به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا،  خطاب به جوانان یک سازمان محافظه‌کار به نام "نقطه تحول آمریکا"، بدون اشاره به هیچ سند و مدرکی اظهار داشت که مهاجران با بر تن کردن لباس و کلاه‌های متفاوت، در ایالت‌هایی نظیر کالیفرنیا چندین بار رای می‌دهند.

وی گفت: "شما مردمی دارید که نباید رای دهند؛ آن‌ها چندین بار رای می‌دهند، نه دو بار، نه سه بار... این یک اقدام جعلی است".

ترامپ طی حضور دو و نیم ساله‌اش در کاخ سفید، مکررا بدون ارائه هیچ سندی، اتهاماتی مبنی بر تخلف گسترده رای‌دهندگان مطرح کرده است. او گفته است که وجود میلیون‌ها رای غیر قانونی، باعث شد تا در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶، با وجود پیروزی ترامپ در رای‌های الکترال، تعداد رای‌های او از هیلاری کلینتون، رقیب دموکراتش کمتر شود.

در ماه ژانویه ۲۰۱۸، ترامپ کمیته‌ای از کاخ سفید را که موظف به بررسی این اتهامات بود، منحل کرد. این کمیته مدرکی دال بر تخلف گسترده در رای‌گیری پیدا نکرده بود.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.