انصارالله از هلاکت سربازان سعودی در جبهه جازان خبر داد

انصارالله یمن از کشته و زخمی شدن شماری از سربازان سعودی در جریان حمله نیروهای انصارالله به منطقه "جازان" واقع در جنوب غربی عربستان خبر داد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از المسیره، یک منبع نظامی که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به شرق کوه "جحفان" واقع در جبهه "جازان" حمله کردند.

این منبع اعلام کرد که تعدادی از سربازان سعودی طی این حمله کشته و زخمی شدند که تعداد آنها مشخص نشده است و سلاح‌های آنها به غنیمت برده شد.

منبع مذکور به جزئیات بیشتری در این خصوص اشاره‌ای نکرده و طرف سعودی نیز تاکنون به این سخنان انصارالله واکنشی نشان نداده‌ است.

حملات پهپادی و موشکی نیروهای انصارالله اخیرا به اهداف و مراکز سعودی به ویژه فرودگاه "جازان" و "أبها" افزایش یافته است و نیروهای انصارالله گاهی اوقات از کشته شدن سربازان سعودی طی درگیری‌ها در نزدیکی مرزهای یمن خبر می‌دهند.

از سپتامبر ۲۰۱۴ انصارالله بر صنعاء، پایتخت یمن مسلط شده است. از مارس ۲۰۱۵ نیز ائتلاف نظامی متجاوز عربی به رهبری عربستان با هدف به قدرت بازگرداندن دولت مستعفی یمن وارد جنگ در این کشور شده که تنها منجر به بزرگترین فاجعه انسانی بنا بر توصیف سازمان ملل شده است.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.