حضور میلیونی مردم در دفاع از حجاب، حاصل تلاش اصحاب رسانه بود

به گزارش گروه زنان و جوانان خبرگزاری فارس، مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان و همچنین مسؤول ستاد برگزاری هفته عفاف و حجاب در پیامی از اصحاب رسانه به پاس انعکاس کم نظیر اخبار این هفته تشکر کرد، متن پیام به شرح زیر است:

امروزه که عفاف و حجاب زن مسلمان ایرانی به عنوان بزرگ‌ترین قدرت نرم فرهنگی در تیررس حملات و هجمه شدید دشمن قرار گرفته است، امروز که نفوذ فرهنگی مسیر لطمه زدن به سبک زندگی و پوشش زن ایرانی را در پیش گرفته است؛ احیای ارزش های اصیل  ایرانی- اسلامی و شناساندن آن ها به جامعه از  مهم ترین راه های مقابله با دشمن در این کازار فرهنگی است. 

آنچه به حجاب زن ایرانی، قدرت سیاسی می‌دهد این است که نماد و نشانه‌ای برای انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود، پس یقیناً دشمنان نظام برای از بین بردن این قدرت نرم و مهم ترین عامل امنیت اجتماعی در‌صدد از بین بردن آن با سیاست‌ها و برنامه ریزی‌های هدفند و گسترده  هستند، از ترویج بی‌بندوباری رفتاری گرفته تا ولنگاری فرهنگی، تجمل گرایی، بدپوششی و بی حجابی ... اما آنها غافل از این نکته هستند که حجاب در ایران ریشه تاریخی داشته و به عنوان میراث ملی و کهن قریب 90 درصد مردم جامعه ایران خواهان آن هستند.

حضور بیش از یک میلیون و هفتصد هزار نفر در بیش از 400 شهر، محکم‌ترین مشت بر دهان عناصر دست‌نشانده خارج نشین و مروجان شکسته خورده طرح‌های ضد فرهنگی عفاف و حجاب بود که نتیجه تلاش های اصحاب قلم و رسانه به عنوان بازوان قدرتمند فرهنگی است.

در این پیروزی و موفقیت که موجب نشر گسترده و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب شده است، بی‌شک نقش و جایگاه رسانه‌ها از اهمیت بالا و والایی برخوردار بوده و با نشان دادن روحیه عفت مداری و علاقمندی و اهتمام زنان جامعه حجاب موجب  پراکندن گرد یاس و ناامیدی در قلوب پلید دشمنان شده است.

بسیج جامعه زنان کشور به عنوان یکی از متولیان عرصه عفاف و حجاب و بزرگ‌ترین تشکل مردمی بانوان ایرانی از تلاش‌های اصحاب رسانه در خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، پایگاه‌های خبری و به خصوص رسانه ملی قدردانی کرده و زحمات آنها را ارج می نهد و یقینا اصحاب رسانه در اجر و ثواب این مجاهدت فرهنگی شریک هستند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.