فستیوال نوآوری های «از پساب تا آب» برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرآنی، فستیوال های عرصه نوآوری با هدف کمک به توسعه و ترویج سرمایه گذاری در اختراعات و طرح های دانشی توسط شبکه فن‌بازار ملی ایران و با حمایت معاونت علمی و فناوری طرح ریزی و اجرا می‌شود.

این رویدادها هر بار در یک حوزه تخصصی برپا خواهد شد و بعد از دریافت طرح ها و ارزیابی آنها، نوآوری های منتخب به مخاطبان آن حوزه تخصصی ارائه می شوند تا زمینه ساز مذاکرات مستقیم دو طرف و توسعه سرمایه گذاری در نوآوری ها شود.

تاکنون ۱۴ رویداد فستیوال نوآوری در حوزه های خدمات شهری، صنعت لوازم خانگی، صنعت تجهیزات پزشکی، مواد غذایی، پلاستیک و پلیمر، سنگ و رنگ و رزین، تجهیزات ورزشی و توانبخشی، صنایع شیمیایی و پلیمر، سلامت، آرایشی و بهداشتی برگزار شده است.

فستیوال نوآوری های «از پساب تا آب» امروز در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

فراخوان این رویداد در زمستان ۹۷ منتشر و بیش از ۱۰۰ طرح و اختراع به دبیرخانه ارسال شد که بعد از ارزیابی های فنی ۸ طرح منتخب و امروز ارائه شدند.

پکیج های نوین تصفیه فاضلاب رآکتور چند مرحله ای تصفیه پساب صنعتی، تهیه غشای کامپوزیت لایه نازک نانو الیافی، تصفیه انواع پساب های صنعتی و فاضلاب شهری، دستگاههای نوین الکتروشیمیایی، سیستم تصفیه آب و فاضلاب، سیستم اتوماتیک بازیافت آب از پساب های نساجی و صنعتی، تصفیه پساب کارخانه نوشابه سازی از جمله طرح های ارائه شده در این فستیوال بودند.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.