فراخوان دیوارنگاری «دیوارهای کوچک شهر من» در سال 98 منتشر شد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان این مطلب، ادامه داد: این سازمان با هدف فراهم کردن زمینه ایده پردازی و خلق تجربه‌های جدید رنگی در منظرشهری، بسترسازی مناسب برای حضور فعال و بانشاط هنرمندان، تعامل با شهروندان و ارتقای سیما و منظر شهری از همه‌ هنرمندان با گرایش‌های مختلف هنرهای تجسمی اعم از نقاشان، هنرمندان تصویرگر، طراحان گرافیک و علاقمندان به هنرهای شهری دعوت می کند در این رویداد شرکت کنند.

وی ادامه داد: محله‌ها، کوچه‌ها و خیابان‌های شهر پُر از دیوارهای کوچکی است که بوم‌های طبیعی برای خلق دیوارنگاره‌های صمیمی‌تر با مردم و عابران پیاده به ‌شمار می‌روند. سازمان زیباسازی می خواهد باز هم با استفاده از ظرفیت و توانمندی هنرمندان ساکن محلات و تأکید بر زمینه‌های فرهنگی محلات، دیوارهای کوچک گوشه گوشه‌ی شهر تهران را بر اساس شکل‌ و ماهیت طبیعی آن‌ها، بدون کم‌ترین دستکاری در ساختار موجود، به محل روایت‌های زیبا از زندگی تبدیل و هنر دیوارنگاری را در مویرگ‌های شهر جاری کند.

به گفته ضرغامی، در این بخش همچون بخش دیو ارهای کوچک شهر من در رویداد بهارستان، امکان طراحی دیواره ها با حفظ ساختار و با رویکرد حرفه‌ای نقاشی فراهم است. با تأکید مجدد بر این که در هرحال و هرجا، حضور موثر رنگ در طراحی آثار مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.