قرارگاه خاتم خود را موظف می‌داند به مسؤولان شهری کمک کند و کنارشان باشد

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی در مناطق ۲۱ و ۲۲ و کنترل سیلاب شمال و غرب شهر تهران گفت: مشکلات کلانشهر تهران از جنس ابر چالش است

سعید محمد ادامه داد: رسیدگی به این ابر چالش‌ها از اولویت های شهری است و دوستان در شهرداری تهران در حال دست و پنجه نرم کردن با آنها است.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خود را موظف می داند تا کنار مسوولان شهرداری تهران باشد تا رفاه بیشتری برای مردم شهر تهران به دست برسد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: شهر تهران دائما در حال گسترش است و امروز در منطقه ۲۱ و ۲۲ افزایش جمعیت بیشتری داشته است که نتیجه افزایش قیمت در مناطق مرکزی است.

سعید محمد خاطرنشان کرد: رسیدگی به موضوع آبهای سطحی یکی از اولویت‌های تهران است زیرا سیل ابتدای سال به ما هشدار داد که باید برای ایمنی تهران کاری کرد.

وی ادامه داد: سه رشته تونل در مأموریت قرارگاه قرار دارد که در زیر بزرگراه فتح، مخصوص و وردآورد است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء افزود: این تونلی که امروز ساخت آن آغاز می شود به طور حفاری کامل است اما دو رشته دیگر به صورت هدایت لوله است.

سعید محمد گفت: امیدواریم با جمع آوری این آبهای سطحی شاهد افزایش کیفیت زیست محیطی شهر تهران باشیم و ایمنی در شهر تهران افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.