لیبرمن: درگیری با عرب‌های اسرائیل مساله‌ای پیچیده‌ است

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد: تل آویو نمی‌تواند به توافق صلحی با فلسطینیان دست یابد که به درگیری با شهروندان عرب‌ اسرائیلی که نزاع با آنها پیچیده‌تر است، پایان دهد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از روسیا الیوم، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد: حل درگیری میان دولت اسرائیل با عرب‌های اسرائیلی سخت‌تر از آشتی با فلسطینیان و جهان عرب است.

لیبرمن که ریاست حزب راست‌گرای "اسرائیل خانه ما" از احزاب اپوزیسیون را نیز بر عهده دارد، در جریان نشستی انتخاباتی جهت آمادگی برای انتخابات سراسری در ماه سپتامبر  گفت: ما درگیری جداگانه‌ای با فلسطینیان نداریم و هر کس که این ادعا را دارد، نمی‌داند که چه می‌گوید یا عامدانه به دنبال گمراه کردن است.

وی همچنین گفت: درگیری ما با تمام جهان اسلام و تمام جهان عرب است.

لیبرمن تصریح کرد: این درگیری سه جانبه با کشورهای عربی، فلسطینیان و عرب‌های اسرائیلی‌ است و درگیری سوم یعنی با عرب‌های اسرائیلی‌ سخت‌تر است؛ در نتیجه این توافق باید سه بعدی و به صورت همزمان با اتحادیه عرب، عرب‌های اسرائیلی‌ و با فلسطینیان باشد.

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی گفت: هرگونه تلاش برای دستیابی به توافق جداگانه‌ای با فلسطینیان یا عرب‌های اسرائیلی‌ با شکست مواجه خواهد شد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.