نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان: از هرگونه تلاشی برای کمک به اهالی نوار غزه استقبال می‌کنیم

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: دولت فلسطین از هرگونه تلاشی در راستای کمک به اهالی نوار غزه استقبال می‌کند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از روسیا الیوم، محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: دولت فلسطین از هرگونه تلاشی در راستای کمک به اهالی نوار غزه استقبال می‌کند؛ خواه این کمک‌ها در زمینه فراهم کردن کمک‌های بشردوستانه باشد خواه زیرساختی. دولت فلسطین همچنین از هرگونه حمایتی در راستای کاهش شدت شرایط انسانی دشوار مردم فلسطین به دلیل محاصره رژیم صهیونیستی که از ۱۲ سال پیش ادامه دارد، استقبال می‌کند.

اشتیه در ادامه افزود: هماهنگی‌ با ما در خصوص تأسیس یک بیمارستان با حمایت مالی یک مؤسسه خصوصی آمریکایی و با موافقت اسرائیل در مرزهای شمالی نوار غزه ابه عمل نیامده و ما نمی‌دانیم ماهیت این مؤسسه چیست و وابسته به کجاست؟ اما دولت فلسطین آماده نشستن بر سر میز مذاکره و بررسی این پروژه است.

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین تصریح کرد: وزیر بهداشت آماده بررسی تمامی جزئیات مربوط به تأسیس چنین بیمارستانی است تا دریابد که این بیمارستان چه چیزی ارائه خواهد دارد، چه کسی از آن سود خواهد برد و چگونه عمل خواهد کرد.

اشتیه خاطرنشان کرد: هرگونه فعالیت در نوار غزه باید به نفع ملت فلسطین و اهالی نوار غزه باشد و وضعیت زندگی‌شان را در سایه وخیم آنجا تسهیل بخشد.

وی همچنین عنوان داشت: دولت فلسطین از هیچ تلاشی به خاطر پایان دادن به اختلافات و دستیابی به وحدت فلسطین فروگذار نمی‌کند و ما به طور کامل به اهالی نوار غزه پایبند خواهیم ماند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.